miercuri, 2 septembrie 2009

Romanie, dulce casa

Am vazut si am revazut plaiurile mioritice de nenumarate ori, dar mai putin in formula family. Asa ca weekend-ul trecut am facut-o din nou in 3.

Am inceput cu Gradina Zoologica de la Bucov. Spre surprinderea mea, piciul de numai 2 ani s-a lasat greu dezlipit de pauni albastri si pui de caprioare. Nu ma asteptam sa se arate atat de interesat de lumea animalelor salbatice. E un loc destul relaxant pentru o iesire family. Daca la numai 2 ani a starnit atat interes, imaginati-va ce se poate intampla la varste ceva mai marisoare. In plus, parcul din imprejurimi ofera liniste si umbra pe vremuri calduroase, plus distractie pentru pici in locurile de joaca amenajate (nu prea moderne, dar acceptabile).





Am continuat cu o aventura pe munte pana la Cascada Urlatoarea in Bucegi. Si aici am avut parte de o surpriza peste masura: piciul nostru are aptitudini de montaniard. A urcat aproape singur tot traseul la incredibila varsta de 2 ani. Iar cine cunoaste, apreciaza cat de cat efortul. Mai ca ne tenta sa incercam Jepii Mici in formula 3... glumesc, cred ca v-ati prins.



Finalul de zi ne-a prins la Moieciu de Sus. Am tras la prima pensiune unde am intrebat de preturi fiindca deja se inserase si efortul pe abrupturile Bucegilor isi spuneau cuvantul. Am fost foarte multumiti de raportul confort/pret: 90RON/zi. Am avut parte de ceva moftulete din partea piciului la vederea noului loc de nani, dar adaptarea s-a realizat destul de repede.

Vedere de la fereastra pensiunii


A doua zi am colindat un pic pe culmile muntelui in zona, insa nu prea cu spor pentru ca piciul a avut parte de o experienta unica ce l-a facut tare scancit: prima intepatura de albina.




Ne-am aprovizionat de la niste tarani cu branza de oaie de Moeciu si oua abia luate din cuibar, apoi ne-am continuat aventura prin zona muntilor Piatra Craiului. Am oftat un pic la amintirea lanturilor ce ne satisfaceau dorinta de adrenalina acum cativa ani. Ne-am multumit cu admirarea crestelor si cu mirosul padurii de la poalele muntelui. Sa mai creasca picimea si apoi...

Seara ne-a prins din nou in zona Bucegi, la Cabana Gura Diham. Destul de dragut si aici, mai ales ca la aceiasi bani am avut parte de un regim mai special fiind cu copilul... contra comision, desigur... Cazarea la Cabana Gura Diham este 127RON/zi cu mic dejun inclus.


Dupa o scurta escapada pe Bucegi, de data asta inspre Cabana Trei Izvoare, dar cu abandonarea traseului la 1/3, pe la pranz am purces la intoarcere spre casa.

Cred ca mai repetam experienta... prea ne-au uimit surprizele oferite de picime.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu