joi, 23 iulie 2009

5 stele turcesti - Delphin Diva Premier

Pentru ca am avut cateva solicitari de a detalia facilitatile hotelului Delphin Diva Premier din statiunea Lara, Turcia, revin cu o descriere mai ampla.

Site-ul oficial al hotelului este: http://www.delphindiva.com/

Si pentru ca ne aflam pe un family travel blog, desigur, prima intrebare care se pune va fi: "Hotelul Delphin Diva este potrivit pentru vacantele in familie?". Iar raspunsul pe acest blog este "Da". Expun in continuare si motivele.


Locatia:

Hotelul se afla la doar 11km de aeroport in cazul in care alegeti calatoria cu avionul, ceea ce inseamna un drum foarte scurt si oboseala mai putina pentru pici.

Plaja in zona hotelului este formata din nisip, este lata si este amenajata foarte dragut si practic. Exista baldachine pentru a te retrage la umbra, exista un ponton pe mare, sezlonguri si umbrele, bar, loc de joaca pentru copii dotat cu jucarii de plaja (asta ca sa nu mai carati de ele de acasa cum am procedat noi).

Marea este faina, putin cam rece mi s-a parut mie la inceput de iunie, iar intrarea in apa este cam abrupta. Atentie la prichindei!

Hotelul este situat intre doua terenuri nefolosite, ceea ce poate fi vazut ca avantaj pentru familiile care vor ca picii sa doarma linistiti dupa ora 22.


Facilitati:

Delphin Diva are tot ce-i trebuie pentru o vacanta de 5 stele cu familia.

Camerele sunt curate, exista seif in fiecare camera, TV, aer conditionat, feon etc.

Lifturile panoramice au facut un adevarat deliciu piciului meu.

Mancarea este diversificata, abundenta si gustoasa. Gasesti tot ce-ti pofteste inima, de la bucate dietetice pana la cele mai spectaculoase torturi si sculpturi in pepeni. Meniurile pentru copii, in schimb, mi s-au parut cam nepotrivite, in sensul ca se punea accent pe cartofi prajiti si mancaruri prajite. Dar nu pentru toti poate fi considerat un lucru nepotrivit. Pentru bebelusi exista blendere. Recomand, totusi, prudenta copiilor de pana la 1 an, chiar si in ce priveste meniurile dietetice. Am avut (ne)norocul sa gust intr-o seara morcovi gatiti dietetic alterati. Mancarea dietetica nu prea se consuma si cred ca mai proaspate erau unele feluri nedietetice.

Piscinele sunt superbe. Dar, asa cum spuneam, apa cam rece pentru inceputul lui iunie si pentru un copil de pana la 1 an. In jurul lor exista baldachine, sezlonguri si umbrele, baruri etc. Exista si o piscina interioara, dar neincalzita.

Locul de joaca pentru copii este dotat cu de toate: piscine pentru copii, tobogane de apa sau simple, leagane, jucarii diverse, animatori, miniclub, baldachine pentru toata familia, sezlonguri, umbele s.a.

Exista si un parc de distractii, dar cand am fost noi nu era inca deschis, abia ii faceau probe.


Servicii:

Per ansamblu excelente. La cazare am asteptat ceva mai mult.


Distractie si relaxare:

Excelente pentru toata familia. Noi nu fost decat inntr-o mica excursie cu autobuzul hotelului in Antalya fiindca ar fi fost prea obositor pentru copil si nu ne-am plictisit nicio clipa in hotel si in jurul lui.


Ca atare, recomand cu caldura Hotel Delphin Diva Premier pentru vacantele family, cu micile mentiuni pe care le-am semnalat aici.

Cateva fotografii gasiti in postarea mea anterioara despre vacantele in turcia cu familia http://aventuricupici.blogspot.com/2009/06/turcia-destinatia-perfecta-pentru.html

Si pentru ca va pomeneam atunci de aventuri, ei bine, astea intra tot la categoria avertizari in ce priveste vacanta cu picii la mare (nu neaparat la acest hotel sau in aceasta locatie): cu o zi inainte de a pleca ne-am procopsit cu febra de 39 grade Celsius si indigestie. Asadar, aventuri cam nedorite.

Cu toate acestea, raman la parerea ca Hotel Delphin Diva Premier este un hotel bun si se incadreaza intr-un raport adecvat in ce priveste pretul si calitatea serviciilor oferite.

Vacanta placuta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu